24+ contactcenter: “Het warme van het klantencontact primeert”
24+ is een contactcenter dat in 2008 opgericht werd in de schoot van de KBC- en VAB-groep. Het contactcenter voert een belangrijk deel van de telefonische contacten met het cliënteel van de KBCgroep uit. Sinds anderhalf jaar wendt 24+ zijn knowhow, ervaring en technologie ook aan voor andere en nieuwe klanten, met de focus op kmo’s. Dat het 24+ contactcenter in de lift zit, bewijst de verdubbeling van omzet en activiteiten, die de voorbije vijf jaar plaatsvond én de Caviar, die 24+ in mei van dit jaar won op de ‘Caviars’ 2013, de ‘Oscars’ voor contactcenterbedrijven zeg maar.
CEO Carl Buelens: “Flexibiliteit, klantvriendelijkheid en medewerkerstevredenheid zijn belangrijke pijlers in onze bedrijfsvoering. Als we met uw klant in contact zijn, behandelen we hem of haar steeds met de grootste zorg. Iedere persoon die we opbellen, moet na ons gesprek met een warm, goed gevoel en een positieve herinnering achterblijven.