24+ tijdelijk ‘oudste callcenter’ van België

Op 22 mei stelden wij ons contactcenter een hele dag ter beschikking van een bus vol ‘ervaringsdeskundigen’ die de telefoons zouden bemannen in het kader van de KBC campagne ‘het gesprek halfweg’. De 40 gepensioneerden werden door ons een hele dag begeleid terwijl ze gesprekken beantwoorden van 45-plussers die belden ivm ‘Het Gesprek Halfweg’.

KBC presenteert “Het gesprek halfweg”

Het oudste call center van België helpt 45-plussers met vragen over hun pensioen. 45-plussers zijn halfweg hun carrière en lopen vaak met heel wat vragen rond over het pensioen. Het ideale moment om een gesprek aan te gaan over 20 jaar later. KBC lanceert daarom vandaag ‘Het Gesprek Halfweg’, een bewustmakingscampagne rond pensioenen. Het doel? Een dialoog starten tussen gepensioneerden en 45-plussers. Hoe? Op 22 mei gaat het oudste callcenter van België live, bemand door de beste ervaringsdeskundigen ter zake: de gepensioneerden zelf. Via www.hetgesprekhalfweg.be kunnen 45-plussers een boel specifieke info terugvinden of een afspraak maken met hun lokale KBC adviseur. Het werd een verrassend leuke dag voor alle partijen. Hier een kleine foto impressie.