Voor velen is programmeren Chinees, nulletjes en eentjes die over een scherm dansen. Voor Michaël en Frédéric is het dagelijkse kost en dat doen ze met plezier. Maar wat houdt dat juist in om als programmeur bij een customer care…
Geen categorie
Wat komt er allemaal af op een facility manager?
door Tiziana •
Die vraag stelden we aan Anne-Marie Ferket van 24+, het Customer Care Center dat telefonische, niet-commerciële en administratief ondersteunende diensten levert aan KBC, CBC en KBC Brussels, en andere KBC-groepsondernemingen in België. Facility manager met een sterke HR-focus Als facility…
Geen categorie
Maak kennis met … Wendy
door Tiziana •
Sinds 2018 maakt Wendy deel uit van onze 24+ familie. Ze werkt bij het team Nalatenschappen. “Je kan ons omschrijven als de eerste hulp bij vragen omtrent een nalatenschap. Daarvoor hebben we een ruime kennis nodig van alles wat met…
Geen categorie
Een dag als stagiaire bij 24+
door Tiziana •
Ik ben Luna en doe stage bij 24+, bij het team learning & development. Tijdens de voorbije periode heb ik heel wat opleidingen mogen geven aan de collega’s van 24+. Dit zowel in het kader van Groei! als de opleidingen uit…
Geen categorie
24+ ziet je graag groeien vanaf je eerste dag
door Tiziana •
Een cultuur van bijleren en persoonlijke ontplooiing: daarin dompelt 24+ jou vanaf je eerste werkdag onder. Precies op de juiste temperatuur van jouw kwaliteiten en voorkeuren. HR Business Partner Stephanie Steels en teammanager Hafsa Bensaid zetten alle groeimogelijkheden voor je…
Geen categorie
Chatbots Kate, Eddy en Kobe: de namen van digitalisering bij 24+
door Tiziana •
Digitalisering zit in de lift en lijkt nooit op de bovenste verdieping toe te komen. Bedrijven zijn verplicht mee te gaan in deze evolutie om de Gen Z te blijven voorzien in haar behoeften. 24+, het Customer Care Center van…