Digitalisering zit in de lift en lijkt nooit op de bovenste verdieping toe te komen. Bedrijven zijn verplicht mee te gaan in deze evolutie om de Gen Z te blijven voorzien in haar behoeften. 24+, het Customer Care Center van…
Geen categorie
Een minimum aan tijd, een maximum aan efficiëntie
door Tiziana •
De laatste Praatstoel van het jaar is voor een Stimulearner-van-het-eerste-uur: Ann D’Havé. Met pakweg 30 jaar ervaring op de teller zet ze in haar huidige rol de schouders onder het L&D-beleid van 24+, het customer care centrum van KBC. Een…
Geen categorie
Het baasje van Bobby
door Tiziana •
Roy is helpdeskmedewerker voor het bedrijvensegment. Hij ondersteunt, samen met zijn collega’s, bedrijven wanneer ze technische problemen ondervinden met de app. Eerder dit jaar stapte hij in het Groei!traject en al snel kwam via Groei! een extra uitdaging op zijn…
Geen categorie
Van Helpdeskmedewerker tot chatbot expert
door Tiziana •
Kim werkt sinds 2015 bij 24+ waar ze startte als Customer Care Medewerker van onze particuliere helpdesk. Sinds kort is ze doorgegroeid naar Chatbot Expert. De ideale persoon dus om ons iets te vertellen over onze interne Chatbot Eddy. …
Geen categorie
24plussers als ambassadeurs
door Tiziana •
Onze 24plussers weten als geen ander wat de job van customer care medewerker juist inhoudt. Omdat zij onze belangrijkste ambassadeurs zijn werd een aantal jaar geleden het initiatief ‘ik ken een toffe collega’ in het leven geroepen. Collega’s die collega’s…
Geen categorie
Solliciteren voor een knelpuntjob zonder enige ervaring? Gewoon doen!
door Tiziana •
Een opleiding via je werkgever helpt je snel professioneel vooruit. Voor grote Antwerpse werkgevers is het ook dé manier om functies in te vullen die anders open blijven staan. Het begrip opleiden is het nieuwe rekruteren ligt aan de basis…