Vorige week vrijdag organiseerden we een studentendag bij 24+! We zijn op zoek naar heel wat studenten die communicatief sterk, klantgericht en vriendelijk zijn en die tijdens de zomervakantie een vakantiejob zoeken. Door een nieuwe Europese wetgeving voor bedrijven inzake…
Geen categorie
Trends Gazellen 2018: 24+ op de 18de plaats
door Katleen De Mondt •
Elk jaar publiceert het magazine Trends de rangschikking van de snelst groeiende bedrijven van het land, de Trends Gazellen. Ook 24+ behoort tot de genomineerde ondernemingen! Aan de hand van drie pijlers; groei in Omzet, Personeel en Toegevoegde waarde worden de…
Geen categorie
Medewerker centraal met nieuwe strategie “Indigo”.
door Katleen De Mondt •
24+ groeit, en dat doen we niet alleen in cijfers en grafieken. Als Customer Care Center voor KBC werken we aan een verscheidenheid van projecten, voor àlle bedrijven binnen de KBC-groep. Meer en grotere projecten maken dat we steeds op…
Geen categorie
Nominatie 24+ Trends Gazellen 2017
door Katleen De Mondt •
Op woensdag 8 maart 2017 werd de rangschikking van de Antwerpse Gazellen in de AED Studios bekend gemaakt. 24+ staat op de 13de plaats van de 75 bedrijven. In 2015 stonden we op de 65ste plaats en vorig jaar op…
Geen categorie
Onze oudste medewerker in de krant ‘Het Laatste Nieuws’
door Katleen De Mondt •
24+ contactcenter: fier op haar oudste medewerker! Hieronder het artikel in ‘Het Laatste Nieuws’ HUGO LAUWERS KLUST 4 DAGEN PER WEEK BIJ IN CONTACTCENTER DEURNE – donderdag 16/02/2017 – Het Laatste Nieuws 83 en nog werken als interimmer Het aantal senioren…
Geen categorie
24+ en CheckMarket, de perfecte match
door Katleen De Mondt •
24+ en Checkmarket, een full service enquêteplatform, slaan in 2017 de handen in elkaar. Op vandaag kiezen al heel wat bedrijven voor CheckMarket om online enquêtes op te zetten en zo snel over de antwoorden te beschikken. Met hun gebruiksvriendelijke…