De laatste jaren kennen we een sterke groei binnen 24+. Een groei die in alle functies voelbaar is. Hoe pakken we die groei aan en hoe stimuleren we collega’s om mee te groeien in de organisatie? Dat lees je hier.…
Geen categorie
Bedankt 2021, welkom 2022!
door Tiziana •
Het nieuwe jaar is net uit de startblokken vertrokken en dus leek het ons een ideaal moment om even terug te blikken naar vorig jaar en te kijken naar wat ons dit jaar te wachten staat. Wie beter dan de CEO…
Geen categorie
Maak kennis met…
door Tiziana •
Kara Vlak na haar studies startte Kara bij 24+, bij het HCC team (helpdesk voor particulieren). Al snel leerde ze de kneepjes van het vak en werd ze voor haar collega’s het aanspreek punt bij vragen. De stap naar Operational…
Geen categorie
Gezondheid en 24+
door Tiziana •
Als organisatie is het belangrijker dan ooit om aandacht te besteden aan het welzijn van de medewerkers. Daarom zijn we in 2019 gestart met ons intern project Gezond 24+. Hierin vestigen we de aandacht op het mentale en fysieke welzijn…
Geen categorie
Op de dag van de #customerexperience medewerker steekt CEO, Carl Buelens, een pluim op de hoed van de collega’s van het 24+ Customer Care Center
door Vicky •
Elke vier seconden een klant geholpen of dossier afgewerkt: 516 keer bedankt Vandaag, de derde donderdag van september, is een hoogdag bij 24+, het customer care center van KBC België. Op de dag van de Customer experience medewerker, steek ik…
Geen categorie
Zes vuistregels voor diversiteit en harmonie op de werklvloer
door Tiziana •
Onze CEO, Carl Buelens , sprak met MT.be over 24+, onze diversiteit en hoe hij dit in harmonie samenbrengt. Bron: MT.be (link: Zes vuistregels voor diversiteit en harmonie op de werkvloer – MT.be)