Positief klantcontact
In alle communicatie die 24+ voert met uw klanten of prospecten hanteren wij één gouden regel: de klant moet een goed gevoel hebben na het contact met onze medewerkers.
Lees meer
Professioneel team
Door onze jarenlange ervaring met service-gerichte klantcontacten beschikt 24+ over een professioneel team van teamleiders, kwaliteitscoaches en medewerkers waar ook u op kunt rekenen.
Lees meer
Maatwerk
24+ staat voor maatwerk. Dat is evident vermits iedere opdracht anders is. Uiteraard maken we voor het uitwerken van uw opdracht gebruik van een doeltreffende en projectmatige aanpak, gebaseerd op onze ervaring en best practices.
Lees meer
Betrouwbaarheid
Als bedrijf wilt u een beroep doen op een stabiele partner voor het uitbesteden van de contacten met uw klanten of prospecten. Bij 24+ zit u zeker aan het juiste adres.
Lees meer
Onze focus op positief klantcontact
In alle communicatie die 24+ voert met uw klanten of prospecten hanteren wij één gouden regel: de klant moet een goed gevoel hebben na het contact met onze medewerkers. Wij bellen of mailen uw klanten of prospecten tenslotte uit uw naam.
Bij onze inbound afdeling vertalen we deze visie door onze medewerkers de vrijheid te geven om een echte dialoog te voeren met de klant. Zo kunnen we klanten maximaal begrijpen en verder helpen.
Omdat onze medewerkers op onze outbound afdeling zelf het initiatief nemen om uw klanten of prospecten te bellen, gaan ze altijd eerst na of de gesprekspartner tijd voor hen heeft. Enkel op die manier krijgen ze de nodige aandacht van hun gesprekspartner. Onze medewerkers voeren alle gesprekken bovendien op een zachte, niet-dwingende manier. Dit zorgt ervoor dat uw klanten of prospecten een positieve herinnering overhouden aan het gesprek met onze medewerker en meteen ook aan uw bedrijf, product of dienst.
Ons professioneel team
Door onze jarenlange ervaring met service-gerichte klantcontacten beschikt 24+ over een professioneel team van teamleiders, kwaliteitscoaches en medewerkers waar ook u op kunt rekenen.
Het spreekt voor zich dat u als bedrijf in grote mate aan efficiëntie kan winnen door een beroep te doen op een contactcenter. Denk maar aan de uitbreiding van uw eigen kantooruren, de tijd die u kan vrijmaken bij uw eigen medewerkers of de informatie die u ontvangt na een contact met uw klanten of prospecten.
24+ is er zich ten volle van bewust dat u een deel van de contacten die u heeft met klanten of prospecten enkel zal uitbesteden als u 100% vertrouwen heeft in de expertise van het contactcenter waarmee u wenst samen te werken. 24+ is uw vertrouwen waard!
Bovendien staat ons team paraat om u maximaal te ondersteunen in alle stappen die bij de opstart en uitvoering van uw opdracht komen kijken.
Ons maatwerk
24+ staat voor maatwerk. Dat is evident vermits iedere opdracht anders is. Uiteraard maken we voor het uitwerken van uw opdracht gebruik van een doeltreffende en projectmatige aanpak, gebaseerd op onze ervaring en best practices.
De invulling is echter voor ieder van onze klanten anders omdat we een verlengstuk willen zijn van uw bedrijf. Daarom nemen we de tijd om u als klant te leren kennen en maken we vooraf duidelijke afspraken zodat u weet wat u mag verwachten. Immers: goede afspraken maken goede vrienden.
Door een intens contact met het team bij 24+ bent u als klant in alle fases van de opstart en de uitvoering van uw opdracht nauw betrokken. Enkel zo kunnen we onze dienstverlening 100% afstemmen op uw wensen.
Lees hier meer over onze aanpak.
Onze betrouwbaarheid
Als bedrijf wilt u beroep doen op een stabiele partner voor het uitbesteden van de contacten met uw klanten of prospecten. Bij 24+ zit u zeker aan het juiste adres.
Met twee stevige aandeelhouders is 24+ vanzelfsprekend een gezond bedrijf. Bovendien leggen onze aandeelhouders ons een hoge kwaliteitsnorm op voor de opdrachten die zij ons toevertrouwen. We gaan tenslotte elke dag om met een pak vertrouwelijke en vaak ook gevoelige informatie. Voor ons is het een evidentie om deze norm ook toe te passen op alle andere opdrachten die wij uitvoeren. Tot slot, wie in zee gaat met 24+ is zeker dat nieuwe en bestaande wetgeving inzake privacy, denk maar aan de bel-me-niet-meer-lijst, wordt nageleefd.