Oplossingen
Elk klantcontact moet een ‘oplossing’ bieden voor de medewerkers van de KBC Groep en voor hun klanten.
Zij contacteren ons met betrekking tot een bepaalde nood, een vraag of een probleem… wij kunnen hen helpen met de oplossing. Misschien niet onmiddellijk maar als blijkt dat we niet de juiste oplossing op de vraag voor handen hebben, zeggen we het ook en contacteren ze terug of brengen ze in contact met de juiste medewerker binnen de bank.
Elk contact – of het nu telefonisch, via mail of op het internet verloopt – is een bijzonder waardevolle opportuniteit en dat beseffen we bij 24+ maar al te goed.
Een slecht gevoel bij de klant na een gesprek, kan verstrekkende gevolgen hebben. Maar een positief, warm, begripvol gesprek kan wonderen doen!
Bij onze specialisten binnen de 3 onderstaande domeinen van dienstverlening vindt elke klant zeker een antwoord op zijn vragen


Betrouwbare helpdesk
Administratieve procesafhandeling
Klantencontact in het verlengde van KBC Live





