24plus

24+ ziet je graag groeien vanaf je eerste dag

Een cultuur van bijleren en persoonlijke ontplooiing: daarin dompelt 24+ jou vanaf je eerste werkdag onder. Precies op de juiste temperatuur van jouw kwaliteiten en voorkeuren. HR Business Partner Stephanie Steels en teammanager Hafsa Bensaid zetten alle groeimogelijkheden voor je op een rijtje. 

24+ behandelt niet-bancaire vragen van KBC-klanten. “We verzorgen de niet-commerciële klantencontacten, zeg maar”, verduidelijkt HR Business Partner Stephanie Steels. “Vragen kunnen gaan van ik raak niet meer ingelogd op de KBC app tot de administratieve afhandeling van een nalatenschap. Als 24+ customer care agent maak je tijdens elke call telkens weer een groot persoonlijk verschil voor je klant.”

Teammanager, kwaliteitscoördinator of operational support

De helpdesk is het grootste team bij 24+, maar er zijn ook kleinere gespecialiseerde teams. Voorkennis hoef je niet te hebben, maar klantgerichtheid en communicatieskills zijn wél belangrijk. Je kunnen inleven, is dé grote plus in deze job. De nodige kennis voor het team waarin je terechtkomt, bouw je op de werkvloer op. In het team nalatenschap bijvoorbeeld, heb je drie maanden voltijdse opleiding nodig voor je goed en wel meedraait.

Ben je gemotiveerd en wil je je talenten verder ontplooien? Dan krijg je via het Groei!traject van 24+ de juiste basis mee om operational support (OS), kwaliteitscoach (KC) of teammanager (TM) te worden. Wat mag je je daarbij voorstellen? “Een OS is een inhoudelijk expert en staat in voor het up-to-date houden van de werkinstructies”, legt Stephanie uit. “Als OS bied je je team ook ondersteuning bij systeemtechnische vragen”.

“KC is een andere rol waar je naartoe kan werken. Dan coach je de agents binnen je team op de kwaliteit van hun telefoongesprekken, mails of chats. En als TM stuur je een team aan, meet je de prestaties en rapporteer je samen met de service delivery manager aan KBC. Je hebt als TM sterke people skills nodig om in alle omstandigheden je team vlot te begeleiden.”

Een 24+ Groei!traject is er ook voor jou

Jouw persoonlijke groei is de sleutel voor 24+, beaamt teammanager Verzekeringen Hafsa Bensaid. Hafsa werkt sinds 2017 voor 24+ en groeide als customer care agent door tot TM. “24+ is laagdrempelig voor starters”, beaamt ze. “Ik studeerde nog toen ik begon in het outbound team. Een goede student was ik niet echt, maar 24+ kijkt vooral naar je potentieel.”

“Na een tijd solliciteerde ik voor KC”, vervolgt Hafsa. “Dankzij mijn toenmalige leidinggevende durfde ik die stap te zetten, maar ik zag uiteindelijk in dat een job als TM me beter lag. Ik solliciteerde opnieuw – en TM was inderdaad een schot in de roos voor mij. Bovendien mocht ik zelf een nieuw team samenstellen en opstarten. Een geweldige leerschool, want ik had nog geen leidinggevende ervaring. Sinds kort leid ik een team van 15 medewerkers dat administratieve vragen oplost. Alweer een nieuwe uitdaging: precies wat ik nodig heb! Het Groei!traject heeft me heel veel bijgebracht.”

24+ gelooft sterk in kansen benutten en opleidingen aanbieden doorheen je hele loopbaan. Een compleet opleidingsteam begeleidt je vanaf je eerste dag én leert je alle mogelijkheden kennen. Wil je de stap zetten en kom je in aanmerking voor een Groei!traject, dan neemt een OS, KC of TM jou onder de vleugels om je ervaring op te laten doen. Je start met hard- en softskill trainingen en loopt vervolgens stage. “Tijdens mijn eigen traject kon ik echt rekenen op mijn leidinggevenden”, knikt Hafsa. “Er waren volop overlegmomenten en ik kreeg alle tools in handen. 24+ is even gemotiveerd om je te zien groeien als jijzelf.”

“24+ investeert in je en toont waardering voor wie je bent en wat je doet – elke dag opnieuw. “Ook vanuit HR”, vertrouwt Hafsa ons toe. “Ik solliciteerde onlangs voor een vacature als service delivery manager. Ik kwam nog niet in aanmerking, maar ik kreeg wel een loopbaancoach toegewezen voor een persoonlijk traject. Alle steun die ik krijg bij 24+, motiveert me extra om mijn eigen teamleden verder te helpen.”

Samen successen vieren

Elk succes wordt gevierd bij 24+. “Niet iedereen die de opleiding volgt, zal in een nieuwe rol stappen, maar rond je je traject succesvol af, dan zetten we je graag in de kijker”, vertelt Stephanie. “We organiseren een echte diploma-uitreiking door de CEO en je naam komt op een persoonlijk blaadje aan de grote Groei!boom. Een blijvende en zichtbare herinnering, die ook je collega’s aanzet om hun talent te ontplooien.”

“Leuk is dat wanneer je slaagt in je Groei!traject of een andere opleiding, iedereen oprecht blij voor je is, glundert Hafsa. “We hebben een platform waarop je je succes kan delen. De reacties zijn altijd enthousiast. Je Groei! wordt warm onthaald. Ik zie mezelf dus nog wel verder gaan bij 24+. Ik wil nog altijd heel graag service delivery manager worden. Daar werk ik nu volop aan, samen met mijn leidinggevende.”

Hou je loopbaan aan de gang met 24+

“Ons Groei!traject houdt je loopbaan boeiend”, besluit Stephanie. “weten dat je nog stappen kan zetten, dan blijf je gemotiveerd. Groeien levert je ook heel wat inzicht op over jezelf, over je eigen loopbaan, je sterktes en je werkpunten. Het is een persoonlijke verrijking.”

En ook na je Groei!traject hoeft het niet te stoppen. “Bijvoorbeeld ons traject ‘TM versterken’ omvat extra sessies als ‘eerste hulp bij psychologische problemen’. Sommige medewerkers groeien door naar een managementfunctie of worden zelf trainer. Ben je gemotiveerd, dan biedt 24+ je massa’s mogelijkheden.”